Skip to main content

Email marketing
kampanje

Email Marketing je veoma efektan način komunikacije sa kupcima

Alat koji Vam nudi unapređenje prodaje, bolji kontakt sa kupcima, manje troškove reklamiranja. Email kampanje su bile i ostaju daleko najefikasniji vid online marketinga.

Da li je email marketing mrtav?

Uz svu tu graju oko youtub-a, facebook-a, twitter-a i chatbotova, ponekad se čini da je e-pošta gotova stvar. Ali, ako mislite da je e-pošta mrtva, propuštate prave šanse da doprete do klijenata.

Istina?

E-mail marketing i dalje je jak i možda je najbolja moguća strategija za vaše poslovanje.

Dokaz?

Na osnovu podataka iz 2018. godine, email marketing je i dalje rangiran kao najefikasniji marketinški kanal, pobedjujući društvene mreže, SEO i affiliate marketing.

Zašto je tako?

Uz sve ove nove trendove na raznim kanalima distribucije, zašto je decenijska tehnologija još uvek jedna od najefikasnijih marketinških strategija?

Odgovor ima veze sa činjenicom da ljudi i dalje koriste e-poštu više od drugih platformi i medija. Podaci iz 2018. godine pokazuju da većina ljudi proverava i čita svoj mail – 85% odraslih korisnika interneta (podaci za SAD, mada i mi nismo daleko). To je za 15% bolje od procenta ljudi koji redovno pretražuju net (a koji su predmet gooogle oglasa), a za 22% više od ljudi koji redovno proveravaju svoj fejsbuk nalog.

 

mailchimp kao alat za email marketing
email marketing

Email je jednostavan način za dosezanje mobilnih kupaca.

Jedan od razloga zašto je email marketing koristan za vlasnike preduzeća je taj što je to jednostavan način da dostave informacije do potrošača na mobilnim uređajima, a da ne ulažu mnogo u novu tehnologiju ili softver.

Efikasan način informisanja klijenata.

Marketing putem e-pošte nije nešto što marketing agencije rade samo zato što mogu i što je lako. Taktika je veoma efikasna u koneciji između firmi i potrošača. Zapravo, klijenti se često sami prijave na email kampanje putem e-pošte od svojih omiljenih brendova i lokalnih prodavnica.

Kuponi u emailu podstiču online prodaju.

Imate online prodavnicu? Ponudite ljudima popust kroz kupone. Studija Deloitte je otkrila da se 27 procenata američkih internet kupaca prijavljuje na mailning liste od online prodavnica i prima emailove proizvoda kako bi uštedelo novac i da 64 posto amerikanacaih korisnika interneta ima kupon odštampan iz elektronske pošte

 

Kreiranje uspešne marketinške kampanje pomoću e-pošte važnije je nego ikada za preduzetnike.

Mail liste

Posedujemo jako kvalitetne e-mail liste, gde se mahom nalaze ljudi koji su se sami prijavili, na različitim tematskim sajtovima. Redovno se radi provera ispravnosti e-mail adresa i one neispravne se brišu a dodaju nove i ispravne.

Kvalitetan dizajn

Prilikom kreiranja email-a ili newslettera imate velike mogućnosti odabira dizajna. Takođe, moguće je prilagoditi email tako da odgovara dizajnu vašeg sajta, radi lakše integracije materijala.

Integracija sa web sajtom

Mogućnost automatskog linkovanja i generisanja sadržaja prema rubrikama sajta, kategorijama proizvoda u prodavnici ili sličnom. Na spisku podržanih komponenti su Hikashop, VirtueMart, JoomEvent, Joomsocial, K2..

Email neće nestati

Prva promotivna kampanja putem e-poštu poslata je 1978. godine na adrese ukupno 400 ljudi, a korišćenje emaila od tada stalno raste. Kreiranje vaše mail liste, za razliku od društvenih mreža, je stabilna dugoročna investicija koja će se isplatiti u godinama koje dolaze.

Ako ste ignorisali marketing putem e-pošte, možda je vreme da ponovo procenite svoju strategiju. Danas, e-mail marketing donosi lepe benifite za firme koje su voljne da se uključe. To ne mora biti, i nije naročito komplikovano.

Email marketing

Možemo Vam pomoći da povećate broj klijenata
kroz email marketing kampanje, interakciju i broj klikova unutar njih

 

Mob | Skype | Viber | WhatsApp

tel: 065 26 400 26

© 2018 Thewebline
Izrada sajtova | Web dizajn | Oglašavanje